Monday, March 24, 2014

Menjadi Tetamu Allah SWT...



Assalamualaikum…????
Lama rumah ini ditinggalkan…saya tak dapat nak update
sebab masa tak mengizinkan..busy sesangat-sangat.
Cuma gambar yang boleh menceritakan…Bila lihat gambar 
anda semua pasti tahu kemana saya pergi sehingga blog tidak dikemaskini…yeapp…saya pergi ke Madinah dan Makkah..dalam 
urusan umrah dan ziarah…
Alhamdulillah..semua urusan di permudahkaan...saya selamat
tiba dan kembali bersama keluarga dan adik beradik, sanak 
saudara (seramai 24 orang termasuk 3 orang kawan abang),
jadi 21 orang adalah kami adik beradik ipar duai sepupu, 
makcik,anak-anak saudara juga termasuk cucu abang dan cucu
saudara.( Cucu abang pulak berusia 10 bulan dan 1 tahun 2 
bulan).
Jadi.. jika ada kelapangan saya akan masukkan gambar dan 
cerita waktu perjalanan di sana...Insya Allah. Lihat gambar
tarikhnya betul,tapi waktunya saya lupa set waktu disana..
jadi waktu yang tertera di dalam gambar adalah waktu 
Malaysia, sedangkan gambar kebanyakkan diambil waktu lepas
solat subuh atau waktu sebelum asar ataupun selepas asar.

No comments:

Post a Comment

Entry lain yang anda mungkin suka...

Related Posts with Thumbnails