Sunday, April 8, 2012

Majlis Raja Sehari - Shila dan Faiz


Majlis Raja Sehari  
Noor Shila dan Ahmad Faiz
 di Dewan  Tun Hamdan Sheikh Tahir
Anjung Wisma Sejarah  
Jalan Tun Razak Kuala Lumpur
Sabtu  7 April 2012
Jam 8.00 malam -11.00 malam

Kalau nak jumpa adik beradik, saudara mara masa kenduri kendaralah..masa tulah pakat semua hadir..masa tulah jumpa mak saudara, pak saudara, nenek saudara, cucu cicit, sepupu sepapat, ipar duai dan biras…tapi gambar banyak kat kamera orang lain….yang ada kat saya ini je lah….

Anak-anak saya bergambar dengan kakak sepupu (pengantin perempuan)



Pengantin bergambar dengan mak dan abah juga kakak, adik dan mak long.



Ayah pengantin..abang saya 

Pengantin perempuan Ggee atau nama sebenar Noor Shila - anak saudara



Shasha kakak pengantin
 Gambar adik-adik lelaki si pengantin tak ada kat saya..ada kat kamera orang lain laa gamaknya.... Gambar saya dengan Datin Tengku..isteri Dato Ahmad Tamimi Siregar pun kat kamera orang lain...banyak noo kamera...sampai saya pun tak tau kamera siapa...?

 Untuk Shila dan Faiz ..Didoakan semuga kekal bahagia hingga ke akhirat Aminnnnn....



No comments:

Post a Comment

Entry lain yang anda mungkin suka...

Related Posts with Thumbnails