Saturday, January 14, 2012

Fenomena Ustaz Azhar Idrus


Saya belum berpeluang mengikuti ceramah Ustaz Azhar Idrus ini secara "live"hanya melihat dan mendengar melalui You Tube....Ohhh!!!Best Gileeerrr!!!! patutlah orang berduyun-duyun datang ke ceramah beliau.....Penerangannya ringkas, jelas, mudah dan senang faham.....walaupun slangnya pekat "Ganu".

Saya jenguk ke FB Ustaz ni, bila tengok info, nama isteri beliau Rogayah Sulong, terdetik hati saya, bekas Juara Qariah Tilawah Al Quran tu ke? Mungkin orang Terengganu atau yang sekampungnya lebih tahu.....

Ohh!!! Ustaz ni ada terbitkan buku, hmmmm nak kena cari buku ustaz ni.....
Lihat gambar lautan manusia masa di Dataran Kemerdekaan Shah Alam. Acara ini dinamakan “Countdown 2012″ dan juga dalam masa yang sama mengadakan Kempen Anti Zina. 





Yang bestnya....solat berjemaah lagi, walaupun acara ini menyambut Tahun Baru 2012 Masihi, masa detik Countdown 2012 tu, disambut dengan bacaan Doa dan Asma Ul Husna disusuli dengan takbir!
*
tapi saya ni kalau gi Shah Alam sesat memanjang...asal sesat mesti Shah Alam, asal Shah Alam mesti sesat...tak reti-reti jalan kat situ...fenin- fenin!!!!

1 comment:

  1. Masa saya diperkenalkan dgn Ustaz Azhar ni oleh kazen saya, time tu fan kat FB die dekat2 200k je.. Tu lbh kurang 2 tahun lepas. Skang.. Nearly 800k alhamdulillah.. Tambah plak sy duk Kelate slalu sgt g majlis die, blaja plak kat UiTM Shah Alam mmg x miss :)

    ReplyDelete

Entry lain yang anda mungkin suka...

Related Posts with Thumbnails