Tuesday, January 31, 2012

Hari Pernikahan Shiela dan Faez


Hari pernikahan Shila Majid (anak abang) dan pasangan Ahmad Faez pada 28/1/2012 di Bukit Antarabangsa.Masa majlis bertunang dulu di buat di rumah saya.Di sini.
Masa sampai di Bukit Antarabangsa dah tengahari, nikah kul 12.00 tengahari di Masjid Bukit Antarabangsa. Semua pakat pergi..rumah tinggal tak bertuan, yang ada orang dari pihak catering...jadi saya dengan anak-anak tinggallah  kat rumah..sambil potong kuih bingka pandan, puding jagung dan buah tembikai untuk tambahan kepada hidangan tengahari nasi putih dan lauk- pauk.

Jadi gambar pasangan ni tak banyak ada pada saya..ambil gambar pun waktu nak balik. Tapi kat blog lain yang sama hadir pada majlis tu banyaklah..di sosialdiari dan di kakicontenglukisan.














Majlis ni tak ada sanding-sanding..ini saja di buat untuk bergambar saja.. Anak-anak sekarang, hantaran canggih-canggih, Ipad, camera DSLR, dapat surprise Iphone laa...bertuah budak-budak zaman ni... cuma di harap/di doakan dalam canggih-canggih tu, Hantaran Al Quran (Tafsir ) itu di baca, difahami dan di praktikkan...Aminnnnn.....

No comments:

Post a Comment

Entry lain yang anda mungkin suka...

Related Posts with Thumbnails