Tuesday, October 9, 2012

Selamat Menghadapi Peperiksaan !!!!


Hari ini anak-anak menghadapi peperiksaan…
Iqa PMR…Ira ujian akhir tahun..dan kakak Insya Allah
bulan depan..
Minggu depan hari Sabtu ada perjumpaan ibu bapa
di Kuala kelawang,termasuklah Solat Hajat….
Hari Ahadnya kakak Diba ada seminar di Univ.Nilai…
Sebagai ibu hanya doa yang saya panjatkan..semuga
Allah SWT permudahkan untuk anak-anak menjawab
soalan…bukan untuk anak-anak saya saja..tetapi untuk
anak-anak orang lain juga…
Sepatutnya entry ni saya masukkan malam tadi...tapi
anak-anak saya suruh masuk tidur lebih awal...jadi lappy
ni pun offlah juga.....
Saya pesan pada anak-anak dan pada anak-anak 
sesiapa juga, baca Bismillah…baca doa semuga 
tenang dan terang untuk menghadapi peperiksaaan …..
Selebihnya serahkan sahaja kepada Allah SWT…..

No comments:

Post a Comment

Entry lain yang anda mungkin suka...

Related Posts with Thumbnails