Tuesday, May 13, 2014

Kasi Chance Aje Laa....Apa Darrr......!!!!


[Ahmad yang juga ADUN Kijal berkata beliau telah memohon 
kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak supaya menangguhkan pertukarannya selepas majlis perkahwinan 
anaknya pada 17 Mei ini.

"Saya sudah lama bekerja dengan Umno. Saya sudah beritahu 
PM bahawa anak saya kenduri kahwin pada 17 Mei dan tukar 
selesai selesai kenduri.

"PM kata itu soal peribadi. Jadi saya beritahu, kalau saya 
keluar (parti), jangan salahkan saya," katanya bagi menjawab 
soalan mengapa beliau bertindak keluar daripada Umno dan 
menjadi ADUN Bebas seperti dilapor Malaysiakini.]

Adehhh....apa laa...lagi 4 hari aje majlis nak berlansung..
mestilah kawan tu dah buat segala persiapan..kad jemputan
kahwin pun dah diedar...macam tak ada perasaaan....macam
tak ada hati perut, macam tak menyempat-nyempat...kasi 
la kawan tu chance... kawan tu dah kata ...tunggu sehingga 
majlis anak dia selesai...itu pun tak boleh nak buat...hmm.. 
...sabor ajelah...!!!!!
Tapi kalau dah PUAK ni..mana kira...musuh ke sahabat ke..
kalau nak tikam bukan depan belakang aje. tapi termasuk
kiri kanan sekali..6 tahun jadi MB...tiba-tiba minta tangguh 
untuk beberapa hari..tak dilayan...hinanya...isk..isk..!!!

Apsal aku cerita pasal UMNO pulak???..tetiba??? Adehhh..
aku cerita pasal tertengok kad jemputan perkahwinan anak
perempuannya...cuba tengok alamat tempat majlis nak
diadakan... tak pasal-pasal aku yang tak ada kena mengena
ni....jadi kesian...malu woo !!!

No comments:

Post a Comment

Entry lain yang anda mungkin suka...

Related Posts with Thumbnails