Tuesday, June 5, 2012

Bercuti Di Negeri Di Bawah Bayu Sabah...Hari Kelima...

Sarapan pagi di Promenade Hotel..

Keluar bilik lagi 5 minit kul 6.00 pagi…selepas solat subuh jam 4.40 lebih kurang, saya kemas baju-baju yang di guna pakai sementara anak-anak dan hubby solat, kunci beg-beg pakaian yang nak dihantar ke bagasi.


Hari hujan pada pagi ni...
Sampai airport Kota Kinabalu...masuk terus ambil boarding pass dan hantar bagasi....lepas tu kami terus masuk ke gate A5......sebab tak siapa pun nak makan atau beli...Mc D yang dah buka kedai lain semua tutup.....



Sambil tunggu tu..tiba-tiba..anak-anak saya bercakap..abang Af tulah.....Adam...saya pun toleh...yalah Adam AF pun nak balik KL....anak-anak saya kata "Bu nak ambil gambar bu....", saya pun pergi ke Adam AF..bagitau....
Adam kata " Boleh...boleh.."
Saya sempat berborak-borak dengan Adam.....tanya duduk mana..dah beli rumah ke belum....dia sempat cerita mak ayah dia muda lagi....tengah berborak-borak pengumuman untuk menaiki pesawat diumumkan...saya pun bangun ambil beg...Adam pun bangun...sama-sama satu flight....


  Anak-anak tanya..apsal flight ni tak ada tv?.....hehhehe..ini pesawat Boeing 400..masa pergi dulu Boeing 700 la....


Pukul 9.00 pagi kalau tak silap..krew MAS hidangkan minuman dan sarapan pagi ada dua pilihan Nasi Lemak dan Mee…


 Saya, hubby, Ira dan Diba pilih Nasi Lemak, Iqa pilih mee…Sambal udang sedap...tapi sambal ikan bilis masin .....Selesai sarapan....ada yang terlelap...penerbangan pulak cuaca tak berapa elok...tapi Alhamdulillah sampai di KLIA jam 10.45 pagi.....pergi ambil bagasi dan tiket teksi Premier....





Sampai rumah dah jam 12.30 tengahari....demam-demam si Ira..hmmmm kena demam campak...... tak nak dia bergambar... 




No comments:

Post a Comment

Entry lain yang anda mungkin suka...

Related Posts with Thumbnails