Thursday, June 28, 2012

Inilah Ucapan Presiden Mesir.....



"Wahai sekalian penduduk Mesir. Kalian telah meletakkan
Bebanan yang cukup berat di atas belakangku. Aku bukanlah
manusia terbaik untuk memegang jawatan ini... Namun aku
akan berusaha dengan sepenuh tenagaku untuk memenuhi
segala janjiku. Semua rakyat mempunyai hak yang sama.
Adapun bagiku tiada apa-apa hak.Yang ada hanyalah
tanggungjawab…

"Bantulah aku untuk menegakkan keadilan di kalangan
kamu.Tolonglah aku selagi mana aku mentaati Allah
dalam menguruskan kamu. Jika sebaliknya dan jika aku
derhaka kepada Allah serta aku tidak konsisten dengan
apa yang aku janjikan, ketika itu tidak perlu lagi kalian
taat kepadaku." 

"Allah Hu Akbar"

No comments:

Post a Comment

Entry lain yang anda mungkin suka...

Related Posts with Thumbnails