Sunday, June 17, 2012

Soal Jawab Dengan Ustaz Azhar Idrus...Jaki Ustazah Mashitah


Soal jawab dengan Ustaz Azhar Idrus...yang menyoal pun ada yang jenis tak henggat...manalah tak jaki Ustazah Mashitah tu...!!!


S: Saya masih muda, mana patut saya pilih dulu, haji atau kahwin?
Ust:Kalu kamu tengok tiang lampu nampak macam awek, wajib kahwin dulu.

S: Selepas dengar ceramah ustaz malam ini apa patut dibuat?
Ust: Balik rumah makan nasi la, tanya aku plak, mana aku tau.

S: Ular dan Kala jengking sunat dibunuh, boleh ustaz terangkan tentang haiwan ini?
Ust: Buka channel Astro "Animal Planet". Aku bukan pakar hewan.

S: Apa hukum besarkan payudara?
Ust: Adoi macam-macam, guna bahan kekal seperti silikon haram, tapi dgn cara bersenam, nak besar mana pun boleh..

S: Bolehkah bergambar bersama dengan makwe?
Ust: Boleh jika bertiga, dan bapak makwe tu duduk di tengah-tengah.

S: Apa hukum asyik teringat kekasih lama?
Ust: Ini soal hati, x berdosa sedangkan selipar jepun yang hilang pun kita teringat2

S: Ketika berwudhu' saya selalu terasa nak terkentut, tolong saya ust..
Ust: Nak kentut pun mintak tolong aku..Kentut kena tahan sendirilah.

S: Betul ke ustaz kata pakai tudung tu x wajib?
Ust: Betul, boleh tutup rambut pakai baldi asalkan x nampak..tapi tebuk sikit lubang untuk mata..

S: Di mana ustaz beli kopiah?
Ust: Mentang2 boleh tanya soalan, itupun tanya, nasib baik x tanya kat mana aku beli underwear..

Ha..ha..ha..kan dah kena!!!..Cubelaa nanya soalan tu pikior dolu wehh...!!!




No comments:

Post a Comment

Entry lain yang anda mungkin suka...

Related Posts with Thumbnails