Thursday, March 8, 2012

Blog yang lawak gilerrrr.....jika stress,fenin,tension n sewaktu dengannya....


Blog ni memang cool, sempoi, klako giler, suwit sesangat…jika tengah frust, tension, stress atau apa sajalah  yang sewaktu dengannya…jenguk ajelah blog ni……
Sekurang-kurangnya anda boleh mengurangkan tekanan darah tinggi anda…wakakaka…..
Saya ingatkan tuan tanah ni balik kampong , manalah tau kampungnya kat KUTUB UTARA ke kan? Ataupun berhijrah ke Negara lain ke?, Pasal Malaysia ni kan sekarang mengalami masalah “BRAIN DRAIN”…yang pakar-pakar, yang terror, yang bijaksana semuanya berhijrah ke luar Negara…jadi saya ingatkan si GIANT POLAR ni ikut sekali ke manalah taukan? Pasal apa dia ikut sekali..pasal otak dia ni bergeliga…daya kreativitinya dalam kategori SUSAH MAU CARI!!!!
Saya duk tunggu punya tunggu, tuan punya blog update  ini Blog…. lama sangat ….dah tak update ….tapi sampai laa ni tak update jugak…..saya pun bw…jumpa blog yang lain tapi tuan tanah yang sama……Sekali baca inilah jawapannya…….

Your Profile, Your Story: Memang sangat lama aku tak update dan aku sudah tak ada hati nak update. Terutama sekali, aku tak ada masa banyak. Aku kena kerja, belajar, urusan persatuan, urusan peribadi dan banyak lagi. So, untuk aku sepenuh masa atau separuh masa untuk meneruskannya, buat masa ini tak perlu lah. Kiranya, aku bersara sahajalah. Posted by giantpolar.

Aduyaiii…bersara lah pulak dia update blog ni….huwaaaaa!!!!!!!
Tapi walaubagaimana pun…seperti yang dikata…anda semua yang tak pernah tau (walaupun sebenarnya terlalu ramai yang tau pasal blog ni) still boleh jenguk entri yang lama-lama…memang klakor gilerrrr...wa cakap lu!!!!

Untuk tuan punya blog Your Profile, Your Story…..nama sebenarnya HAFIZ SAADON….semuga Berjaya dalam apa saja yang anda impikan... Aminnnnnn…

No comments:

Post a Comment

Entry lain yang anda mungkin suka...

Related Posts with Thumbnails