Monday, March 12, 2012

Hakim Syurga @ Hakim Neraka 2 ???....


HINA HAKIM KENA PENJARA…HINA NABI MUHAMMAD S.A.W…SENYAP JE ???
Sebelum ni dah ada entry mengenai undang-undang dunia  disini. Ini kisah yang terbaru....
"Imam Hoslan dikenakan hukuman penjara selepas Hakim Besar Malaya Tan Sri Zulkefli Ahmad Makinuddin, Datuk Suriyadi Halim Omar dan Datin Paduka Zaharah Zahari mendapati dia bersalah menghina mahkamah susulan tindakannya membaling selipar ke arah ketiga-tiga panel hakim ketika mahkamah bersidang di Mahkamah Persekutuan I, Istana Kehakiman, di sini antara 10.15 pagi dan 10.30 pagi pada 22 Februari lepas.
Hakim Zulkefli berkata, hukuman berkenaan adalah setimpal dengan tindakan Hoslan yang menjatuhkan maruah institusi kehakiman.
Beliau berkata, kesalahan yang dilakukan Hoslan adalah serius, tidak boleh dibiarkan serta perlu dibendung.
Kejadian tidak diduga itu terjadi sejurus selepas panel memutuskan permohonannya untuk mencabar kesahihan tindakan Majlis Agama Islam Wilayah Pesekutuan mengosongkan kuarters yang didudukinya selepas pelantikannya sebagai imam ditamatkan agensi itu pada Oktober 2008."

Ini pulak dari FB ZUNAR....

Pergi ziarah isteri dan keluarga Imam Hoslan di rumah mereka di Pandan petang tadi. Dengar cerita bagaimana hakim sengaja memprovok Imam Hoslan dengan kata2 kesat. Pendedahan beliau mengenai penyelewengan wang masjid tidak disiasat, sebaliknya beliau dihukum setahun penjara. Sekarang isterinya Pn Norli terpaksa bersendirian menyara perbelanjaan sekolah dan anak2 mereka seramai 7 orang. Pn Norli hanya berpendapatan RM700 sebulan.
Malaysia ni memang lain dari yang lain,.."PELIK BIN AJAIB BIN HAIRAN"......orang yang lapur rasuah, penyelewengan  kena...orang yang makan rasuah, menyeleweng  hidup  bebas senang-lenang ..kaya raya...tapi KAT DUNIA JE LAH YA????
Jangan jadi macam ni sudahlah ya...kat dunia lagi dah kena..... 



KARTUNIS SI PENGHINA NABI MUHAMMAD TERBAKAR SECARA TIBA-TIBA!


Kurt Westergaard, lelaki yang melukis kartun Nabi Muhammad S.A.W dengan niat untuk menghina Islam suatu ketika dulu. Allah S.W.T telah bakar lelaki ini dalam api. Banyak cubaan untuk membunuh lelaki ini tetapi ramai yang mati ditembak oleh polis yang mengawal lelaki ini. Dengan kuasa Allah S.W.T, walaupun dijaga rapi oleh pihak polis. Api yang datang dari mana entah, membakar lelaki ini. AllahuAkbar!
http://uwaisqarny.blogspot.com/2012/03/gambar-kartunis-si-penghina-nabi.htmlHina   

No comments:

Post a Comment

Entry lain yang anda mungkin suka...

Related Posts with Thumbnails