Friday, December 17, 2010

Cuti Panjang Yayasan Sekolah Al Quran

Yayasan Sekolah Al Quran sudah mula bercuti rehat mulai hari ni...tapi dua minggu terakhir saya tak dapat hadir..4/12/10...saya sepatutnya masuk klas..tapi perut wat hal...jadi saya sms kawan bagitau x pegi klas...Insya Allah besuk saya datang...besuknya...Ketua Klas kata...hari ni x ada klas, coz ustaz balik kampung...semalam klas ganti dengan Ustaz lain....

Minggu terakhir 11/12/10...saya ada kat P.D lagi...pegi situ sejak hari Khamis...sms kawan saya x ada kat K.L...pagi Ahad 12/12/10  sms tanya kawan, klas mengaji, belajar dah sampai mana...selalu kalau ketinggalan klas, saya akan pastikan buat ulangkaji dirumah...kawan kata kami ulangkaji sesama sendiri coz Ustaz x hadir kena musibah...rupanya Ustaz kemalangan dan ada kecederaan sedikit...tapi x tau cerita sepenuhnya...saya sms kirim salam kat kawan-kawan...di doakan mudah-mudahan Ustaz Hasbullah akan sihat seperti biasa dan saya juga kawan-kawan klas pun akan kembali ke klas seperti biasa pada tahun 2011..semuga semuanya berjalan lancar, Insya Allah.....  

No comments:

Post a Comment

Entry lain yang anda mungkin suka...

Related Posts with Thumbnails